reklama

Túžba lásky

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)


Človek túži po láske,
po jej nežnej kráse,
Cítiť jej zmyselný dotyk,
to je ten najkrajší pocit.

Ten kto milovať chce,
ten to aj raz dokáže.
Milujem ťa hĺbkou srdca,
iba ty si nato súca.

Keby to tak ostať chcelo,
moje srdce by večne bdelo.
Moje srdce už vlastne bdie,
lebo teba miluje.

A bude ta milovať naveky,
až kým nezomrie od biedy.
Bieda by nastala vtedy,
keby sme sa oddialili.

Ked sa bude dať tomu zabrániť,
nikdy to nechcem dopustiť.
moje srdce pre teba žije,
a jedine pre teba bije.

Ján Hužvár

Ján Hužvár

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladý chalan, ktorý sa pasuje so životom a bojuje zato aby zmenil svoj osud. :) Zoznam autorových rubrík:  Moje BasneSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu